op bali

7 juli 2013 - Melaya, Indonesië

Vanuit het prachtige resort adi assri op Bali weer ff een berichtje (met openlucht douche en wc!). Gisteren hebben we geslapen in een prachtige koloniale villa in kalibaru. Zeer kleinschalig maar heel erg mooi. Vandaag met de veerboot nr Bali en merkt meteen wel verschil met java. Meer tempeltjes en hindoeïsme, ook al schelt de oproper tot het gebed van de moskee hier ook flink door door de lucht. Ik slaap meestal met oordoppen. Ben al een paar dagen flink verkouden, van de airco denk ik. Wim en Imke hebben net in de Balinese zee gezwommen en de zon gaat nu onder, het is 18.19 uur, een uur later dan op java. We gaan zo aan het strand eten. Morgen gaan we naar Lovina waar we een paar dagen blíjven. We hebben het super naar onze zin!

1. Grace:
    7 juli 2013
    Goed om te lezen dat jullie het naar de zin hebben. Lekker zwemmen in zee is goed voor de verkoudheid (flink zout snuiven). Hier nu ook volop zomer maar toch nog een beetje klussen (bijna klaar).