heel vervelend!

9 juli 2013 - Buleleng, Indonesië

Oh, wat is dat vervelend, met je Nederlandse kont in de stralende zon (onder de parasol) op een bed aan een prachtig zwembad, bijna voor ons alleen, op een prachtig plekje op Bali, ja, echt bijna niet uit te houden!!! Net het boek van Khaled Hosseini uit gelezen, weer prachtig hoe hij verhalen door elkaar weeft (aanrader Grace!), muziekje op de oren, verse ananassap bij de hand, zo houden we het hier wel uit!! Aan iedereen thuis, geniet van het mooie weer!

1. Bert:
    9 juli 2013
    Nou, laatste poging, Na de sms van gisteren vandaag de laatste poging, ik heb al een paar keer gereageerd, maar ik zie niks verschijnen op jullie weblog.
    ik kan het wel lezen wat anderen schrijven. ik vind wel dat jullie erg geduldig zijn als je je met kont in de zon ligt te vervellen (sorry ik bedoel te vervelen).
    na een dag flinke diarrhea vandaag weer opgeknapt.. nog twee weken tegoed,??? ik hoop dat jullie het vol houden. nu komt het probleem hoe kan ik deze reactie verzenden. via reactie plaatsen???????? kprobeer het maar.
  2. Irma van Heumen:
    9 juli 2013
    Nou, het is gelukt, pap!!