laatste etappe

17 juli 2013 - Kuta, Indonesië

We zijn inmiddels in Seminyak, onze laatste verblijfplaats. We hebben 3 super dagen in Ubud gehad, geweldig aan monkeyforreststreet, met allemaal barretjes, restaurantjes, winkeltjes etc. We hebben ons geld goed uit kunnen geven. We hebben hier ook een fietstocht gemaakt, off road door de modder, over de keien, door de rijstvelden. Met wim gaat het beter, bas maakte hier een flinke salto met zijn fiets. Maar op wat schaafplekken na is het verder goed.
Nu nog een paar dagen relaxen en dan zaterdag weer richting huis!!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria:
    17 juli 2013
    Wat hebben jullie een mooie reis gehad. Nog een paar dagen relaxen en dan is de koek op.
    Maar zo te lezen hebben jullie een prachtige reis gehad en volop genoten.
    Wim z'n oorontsteking was natuurlijk wat minder maar goed te lezen dat het beter gaat.
    Nog een paar fijne dagen en daarna een goede terugreis en welkom thuis.
  2. Lianne:
    Hoi Vakantiegangers,

Heerlijke reis volgens mij. Veel gezien maar ook wel relaxte momenten. Goed geregeld Irma...
    Geniet van jullie laatste dagen. In Nederland is het ook lekker weer dus dat scheelt. Je hebt nog een paar dagen vrij dus kun je een mooi fotoalbum aanleggen zodat wij ook kunnen genieten...hihi.
    Tot snel...knuffel
  3. Grace:
    17 juli 2013
    Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen en foto's. Volgens mij hebben jullie super genoten en een heel afwisselende vakantie gehad. Goede terugreis en probeer dat heerlijke vakantiegevoel lekker lang vast te houden (het weer is hier in ieder geval goed).
    Groetjes,
    Grace