tropische regenbuien

11 juli 2013 - Buleleng, Indonesië

Het hoost hier in Lovina! Al bijna de hele dag de ene tropische regenbui na de andere. Gelukkig konden we vanochtend nog drrog naar de apotheek, Wim is snotverkouden en heeft een oorontsteking, hij is er best beroerd van. Medicijnen meegekregen en maar hopen dat het snel beter wordt. We hebben dus een laatste luie dag en gaan morgen naar Ubud

Ik plaats een foto gezien vanuit ons Balinese huisje.

1. Ria:
    11 juli 2013
    jammer voor Wim dat hij ziek is. Ik hoop dat hij snel opknapt met/van de medicijnen. Het is zo zonde van zo'n mooie reis.
  2. Grace:
    11 juli 2013
    Beterschap en ik hoop dat jullie de reis in goed gezondheid kunnen vervolgen.
  3. Bert:
    16 juli 2013
    al een tijdje niks gehoord. Alleen een sms via Sjors, die is gisteren avond uit Hua Hin vertrokken.
    Wim is inmiddels hersteld van zijn lichamelijke ongemakken.? Met mij gaat het beter vergeleken met een paar jaar geleden, wat kleine ongemakken maar die probeer ik te herstellen als ik binnenkort weer naar Nederland kom.
    Ik denk dat jullie eind deze week weer naar huis moeten. Ik hoop dat jullie nog een paar leuke dagen hebben en ik wens je een veilige terugkeer naar huis.
    Bert.