Welkom bij de reisblog van Wim, Irma, Bas en Imke in Indonesië

9 juni 2013 - Oss, Nederland

Welkom op onze reisblog! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    9 juni 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Lianne:
    26 juni 2013
    Lieve Irma, en Fam..

Ik wens je een hele fijne vakantie en ik adviseer om de shit van afgelopen tijd achter te laten in een rijstveld. Ik hoop dat deze reis je voldoening, geluk, wijsheid en nog veel meer brengt. Geniet er met volle teugen van en ben dankbaar voor het feit dat je dit met je gezin mag delen want die zijn tenslotte het belangrijkste in je leven...dikke lieve knuffel
  3. Grace:
    27 juni 2013
    Goede reis en vooral samen genieten van al het moois.
    Ik ga jullie volgen en ben benieuwd naar de verhalen en foto's.
  4. Ria:
    27 juni 2013
    Vandaag gaat het gebeuren. Jullie vertrekken voor een prachtige reis.
    Bas gaat in de lucht zijn verjaardag vieren. Dat op zich is al heel bijzonder.
    Ik wens jullie een heel mooie reis, veel zien en genieten en na afloop een behouden thuiskomst.
    lieve groet,
    mam/Ria/oma Ria
  5. Ria:
    27 juni 2013
    de eerste poging om een reactie te plaatsen is niet gelukt. Weet nog niet wat er mis is gegaan.
    Ik wens jullie een prachtige reis, Bas een fijne verjaardag (hoog en droog). Voor allemaal veel zien en genieten en na afloop een behouden thuiskomst.
    lieve groet mam/Ria/Oma ria